Reclame
Mercedes en Red Bull halen in Formule 1 grootste sponsordeals
De teams die actief zijn in de Formule 1 zullen dit jaar een omzet van 190,5 miljoen dollar (173,2 miljoen euro) genereren. Sponsoring zal voor die inkomsten de belangrijkste pijler vormen. Dat blijkt uit een studie van het onderzoeksbureau GlobalData. Het rapport benadrukt tevens dat die inkomsten grotendeels worden aangebracht door de twee meest dominante […]
Sociale media voortaan groter reclamekanaal dan televisie
Twee jaar geleden kreeg de wereldwijde reclamesector door de uitbraak van de coronapandemie zware klappen te verwerken, maar vorig jaar was al een sterk herstel te zien. Dat blijkt uit een rapport van consulent Zenith. Tegelijkertijd wordt opgemerkt dat sociale media dit jaar al een groter reclamekanaal dan televisie zullen worden. Er kon volgens de […]
Fossiele brandstoffen voeren promotie naast online zoekresultaten duurzaamheid
Fabrikanten van fossiele brandstoffen en hun partners behoren tot de partijen die de grootste investeringen laten optekenen in advertenties die zijn ontworpen om op de normale antwoorden in de zoekmachine van het internetbedrijf Google te lijken. Dat is de conclusie van een onderzoek van de Britse krant The Guardian en de denktank InfluenceMap, die de […]
Online marketingbureau Grizzly New Marketing opent nieuw kantoor in Sint-Niklaas
Het Nederlandse Grizzly New Marketing opent een nieuw kantoor in Sint-Niklaas. Om haar groei in België te ondersteunen, zijn ze daarom op zoek naar sterke profielen. Wil jij samen met een enthousiast team van jonge collega’s werken bij een snelgroeiend online marketingbureau? Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen sales, marketing of development? […]
Folders vinden via steeds meer kanalen hun weg naar de consument
Geschreven met input van Folderbode De folder blijft voor winkels een gewaardeerde en betrouwbare bondgenoot. Volgens de Door to Door Impact Survey heeft de folder nog steeds een erg groot leesbereik, ook bij jongeren die vaak op zoek zijn naar niet-intrusieve reclamemedia. De Belg is opvallend trouw aan de papieren reclamefolder. In een onderzoek van […]