Testaankoop: “De prijzen in de supermarkten zijn in een jaar tijd met 14,7 procent gestegen”

De consumentenorganisatie Testaankoop heeft opnieuw berekend in welke mate de prijzen in de supermarkt zijn gestegen. Wat blijkt? De supermarktprijzen blijven hoge toppen scheren. Zo betalen we 14,7 procent meer voor een winkelkar in vergelijking met vorig jaar.

In het nieuws: De prijzen in de supermarkt zijn met 14,7 procent gestegen, leert een vergelijking van Testaankoop.

  • Vorig jaar waren de prijzen echter al aanzienlijk gestegen, waardoor de producten in de supermarkt nu bijna 29 p
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.