Geschreven met branded content van Horeko
Beter rendement uit jouw horecaonderneming, wie wil dat nou niet? De horeca software van Horeko kan jou hierbij helpen! We begrijpen dat je een horecaondernemer bent en geen IT’er. Toch helpt de praktische horeca software jouw zaak vooruit. Benieuwd hoe? Lees dan snel verder.
Keukenmanagement
Papieren met daarop het recept geschreven slingerend door de keuken, is niet heel handig. Of een chef die het recept uit zijn hoofd kent en het steeds aan anderen moet vertellen, ook niet heel efficiënt. Onder het pakket van Horeko keukenmanagement valt o.a. receptuurbeheer. Alle recepten digitaal beschikbaar. Zo worden de recepten veilig en overzichtelijk bewaard. Ga je een gerecht bereiden? Open het op de Operator en je hebt gelijk een overzicht van alle ingrediënten, en een stappenplan voor de bereiding.
Kostprijs berekenen van gerechten
Ben je veel tijd kwijt met het berekenen van de kostprijs van je gerechten? Klopt de verkoopprijs? Een van de vele oplossingen die Horeko aanbiedt, is het berekenen van de actuele kostprijs van jouw recepten. Als je recepten hebt ingevoerd in de Horeko Kitchen Manager, is er bekend hoeveel je van elk ingrediënt gebruikt. Door de koppeling met de leverancier wordt de actuele kostprijs van je gerecht gelijk berekend. Voor de afval-, btw-, en winst kan je de vaste percentages kiezen of pas je dit handmatig aan. Zo heb je binnen een handomdraai een geadviseerde verkoopprijs met een goede marge.
Is Horeko horeca software alleen voor keukenmanagement?
Nee, Horeko biedt ook een compleet pakket aan voor personeelsplanning. Ben je veel tijd bezig met het maken van een snel en kloppend rooster? Dit is nog niet zo makkelijk als het lijkt, maar met Horeko Employee Manager wel! Hierdoor heb jij in een duidelijk overzicht de beschikbaarheid van medewerkers en het rooster met uren wat je moet vullen. Met de optie “terugkerende diensten” is het maken van het rooster binnen een mum van tijd gebeurd. Heb je het rooster af? Dan wordt deze verstuurd naar je medewerkers en krijgen zij hier van de Horeko App een melding van.
Tijd en geld besparen
Het goed en nauwkeurig bijhouden van alle gewerkte uren kan een onmogelijke opgave lijken. Zeker als je alle uren nog moet controleren, registreren en moet vergelijken met de contracturen. Met Horeko klokken medewerkers zelf in en wordt alles gecontroleerd en geregistreerd. Scheelt een hoop tijd voor jou en door precieze urenregistratie, kan je direct op je loonkosten besparen. Uren worden niet meer gegokt of naar boven afgerond.
Dit zijn enkele voorbeelden van oplossingen die Horeko aanbiedt om meer inzicht te geven in jouw horecaonderneming. Benieuwd naar wat Horeko nog meer kan betekenen voor jouw horecaonderneming? Ontdek alle functies van Horeko horeca software.