Harley-Davidson scheurt broek aan elektrische motor

De verkoop van LiveWire, het elektrische submerk van Harley-Davidson, blijft marginaal en is bijlange niet groot genoeg om de tanende populariteit van de klassieke Harley-motoren op te vangen.

In het nieuws: De iconische motorbouwer Harley-Davidson groeit niet meer, zo blijkt de zopas gepubliceerde jaarcijfers.

  • De motorbouwer slaagde er weliswaar in de groepsomzet met 1 procent op te krikken, tot bijna 5,8 miljard dollar. Maar die groei is alleen toe te schrijven aan de financiële diens
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.