De PS trolt de MR terwijl Georges-Louis Bouchez (MR) veel moeite heeft met zijn eigen slogan

De PS zet de MR een hak door diens verkiezingsslogan te kapen, terwijl MR-voorzitter Georges-Louis Bouchez diezelfde verkiezingsslogan niet uitgesproken krijgt in het Nederlands.

  • In Vlaanderen gaat het over de Lazarus-campagne van cd&v en Dehaene. “Een uniek project dat kennis, kunde en heel veel rekenkracht vergt. Ik betwijfel of een respectabel bedrijf uit onze sector dit gaat overdoen”, zo stelt Bob de Jong, die met zijn bureau Revel AI het filmpje maakte vol trots. Of een ‘respec
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.