3 redenen waarom (grote) wijncompetities zinloos zijn

Wijnexpert Frank Van der Auwera laat z’n, eigengereide, licht schijnen over de wijnactualiteit

Wijncompetities, en dan zeker de commercieel vlot draaiende megaversies waarvoor per ingezonden fles een flinke deelnameprijs dient betaald, zijn een opmerkelijk fenomeen. Ik heb al langer mijn twijfels over de waarde van deze gigantische wijnmarathons, zelfs als er officieel deurwaarders aanwezig zijn om over hun 'eerlijkheid' te waken.

Vinitaly wijn

Vanwaar mijn achterdocht? Ik zie vooral drie grote h

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.