Nieuw schandaal voor Meta: het bedrijf heeft niets gedaan om accounts van kinderen jonger dan 13 jaar te verwijderen en verzamelde schaamteloos hun gegevens

Terwijl Meta probeert te herstellen na het falen van de strategie die gericht was op de metaverse - wat de naamswijziging van het bedrijf motiveerde - lijken de juridische problemen eindeloos door te gaan. Het bedrijf wordt ervan beschuldigd zich volledig bewust te zijn van de schadelijke invloed van haar producten, met name Instagram, op de geestelijke gezondheid van adolescenten, en niets te hebben gedaan om deze te verbeteren.

In het nieuws: Meta krijgt opnieuw een harde klap te verduren

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.