De storm is voorbij voor Netflix: dit is hoe de streaminggigant 1 miljoen abonnees wil terugwinnen

Netflix heeft gisteren zijn resultaten voor het tweede kwartaal bekendgemaakt en die zijn, tegen alle verwachtingen in, minder slecht dan verwacht. De streamingdienst verloor tijdens die periode ongeveer 970.000 abonnees, de helft van de 2 miljoen verliezen die het verwachtte.

Na regen komt zonneschijn, luidt de zegswijze. En dat lijkt in dit geval wel te kloppen voor Netflix. De streamingdienst heeft enkele moeilijke maanden achter de rug. Zo moest het platform bij de voorgaande kwartaalcij

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Lees nu 3 artikels gratis per maand!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer