Microsoft en Netflix slaan handen ineen: techgigant gaat technologie leveren die nodig is voor tonen advertenties

Streamingdienst Netflix kiest voor Microsoft als leverancier van de technologie die nodig is voor zijn nieuwe goedkopere abonnementsvorm waarbij gebruikers reclames te zien krijgen.

Recentelijk maakte Netflix bekend dat de dienst een goedkoper - en door advertenties ondersteund - alternatief voor zijn bestaande abonnementsvormen gaat aanbieden. Op deze manier wil de streamingdienst zijn aanbod toegankelijker maken voor een breder publiek, dat het zien van reclames geen probleem vindt.

Omd

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.