KBC pakt uit met opvallende advertentie tijdens energiecrisis: “Ga tijdelijk onder 0 om de herfstmaanden door te komen”

De grootbank KBC pakt uit met een opvallende advertentiecampagne tijdens de energiecrisis. Sommige klanten met de app van de bank krijgen een reclamebericht te zien waarin de mogelijkheid om onder 0 te zakken op je zichtrekening wordt belicht. Er wordt wel niet vermeld dat zo'n budgetfaciliteit gepaard gaat met een stevig prijskaartje.

Het is Pieter Haeck, journalist bij Politico, die de opvallende reclamecampagne van KBC opmerkte. Via Twitter deelde hij een advertentie waarin de grootbank d

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Lees nu 3 artikels gratis per maand!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer