KBC pakt uit met opvallende advertentie tijdens energiecrisis: “Ga tijdelijk onder 0 om de herfstmaanden door te komen”

De grootbank KBC pakt uit met een opvallende advertentiecampagne tijdens de energiecrisis. Sommige klanten met de app van de bank krijgen een reclamebericht te zien waarin de mogelijkheid om onder 0 te zakken op je zichtrekening wordt belicht. Er wordt wel niet vermeld dat zo'n budgetfaciliteit gepaard gaat met een stevig prijskaartje.

Het is Pieter Haeck, journalist bij Politico, die de opvallende reclamecampagne van KBC opmerkte. Via Twitter deelde hij een advertentie waarin de grootbank d

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.