De PS kiest voor klassiekers in de kiescampagne: “Solide et solidaire”

De PS trekt naar de kiezer met de woorden 'solide' en 'solidaire'. Daarmee gaat de partij de strijd aan met PVDA-PTB.

  • Geen “Vooruit” of “Avance” bij de PS, maar een appèl op de degelijkheid van een beleidspartij, met ‘solide’ en tegelijk het rode basisgegeven: solidaire. Dat is de nieuwe slogan waarmee Paul Magnette (PS) hoopt premier van België te worden.
  • En meteen lanceerde de PS al een eerste voorstel, dat er niet naast is, in de campagne. Na de strijdkreet rond de pe
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.