Van Grieken mag de PS in Brussel bedanken: door slotmanifestatie te verbieden, zetten ze spotlight op z’n solo wandelactie

Weg van de modderpoel van de Wetstraat, gaan luisteren naar wat leeft in de dorpsstraat: origineel hoeft politieke marketing echt niet te zijn. Toch opvallend dat net Tom Van Grieken, de voorzitter van Vlaams Belang, veruit de grootste in de peilingen, in dat gat springt, met zijn actie 'Doe ze luisteren'. Die is duidelijk gericht tégen 'de politiek in Brussel', maar heeft tegelijk ook het wat ontwapenende van een partijvoorzitter in korte broek en wandelschoenen, die tien dagen door Vlaandere

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.