De Belgische partijen geven hoge bedragen uit aan Meta, de vraag blijft of Vlaams Belang en N-VA daarbij echt “Europese koplopers” zijn

Het is een vast gegeven ondertussen, elk jaar in januari komt het collectief activisten van AdLens, met achtergrond bij Groen, maar ook de socialisten en cd&v, met spectaculaire cijfers over de uitgaven van politieke partijen bij Meta, de eigenaar van Facebook en Instagram, en bij Google doen. Maar hoe moet je die interpreteren?

  • Daarmee zijn “N-VA en Vlaams Belang absolute koplopers Europees”, zo was ook voor 2022 de titel, en dat is in 2023 ook weer zo. Tenminste, dat staat te lezen
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.