Problemen bij Telenet: heb je recht op een schadevergoeding?

Na onderhoudswerken kampten duizenden klanten van Telenet deze voormiddag met netwerkproblemen. Sommigen konden ook niet bellen. Intussen is de storing opgelost. Is de telecomreus nu verplicht om een schadevergoeding uit te betalen?


Key takeaways

  • Een grote storing bij Telenet heeft dinsdagvoormiddag heeft problemen veroorzaakt met het mobiele netwerk van duizenden klanten.
  • Een telecomoperator is verplicht een schadevergoeding te betalen zodra de storing minstens 25.000 klanten t
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.