Met branded content van Flexmail
Voor zakelijke klanten zijn chatbots en FAQ’s vaak net zo vervelend als voor consumenten. Zeker als je nieuw bent met e-mailmarketing. Gelukkig doen sommige e-mailmarketingproviders het anders. Zij kiezen voor echte mensen in plaats van chatbots. Maar wat maakt dat precies uit?
Je e-mailmarketingprovider groeit met je mee
Als je als bedrijf email marketing software gebruikt, is dat handig om e-mails te creëren en deze te sturen naar je volgers. Nieuwe producten? Kortingsacties? E-mailmarketing is cruciaal om leads om te zetten naar klanten. Helaas is het opstellen van effectieve mailcampagnes lastiger dan het lijkt.
De meeste bedrijven kijken bij e-mailmarketing alleen naar functies. Maar wat als je vastloopt? Wat als je hulp nodig hebt? De e-mailmarketingprovider Flexmail weet dat elke klant anders is. Een kleine winkel heeft andere vragen dan een groot bedrijf.
Daarom bieden ze bij Flexmail uitstekende ondersteuning in de vorm van menselijke aandacht per telefoon en e-mail maar ook via opleidingen waarin je als ondernemer meer leert over e-mailmarketing. Je krijgt ook heel veel handige tips om mails echt gelezen te laten worden. Op die manier helpt je e-mailmarketingprovider je bedrijf te groeien.
Je wordt ondersteund in jouw taal
Dat communiceren met je klanten belangrijk is, weet je zelf maar al te goed. Je wilt daarom ook een aanbieder voor e-mailmarketing die jouw taal spreekt, zowel letterlijk als figuurlijk.
Bij Flexmail krijg je geen Engelssprekend personeel aan de lijn of in een chat, maar echte Nederlandssprekende klantenservicemedewerkers. Toch liever een gesprek in een andere taal? Ook Frans en Engels zijn geen probleem. Zo kunnen ook internationale werknemers van je bedrijf persoonlijke ondersteuning ontvangen bij e-mailcampagnes.
Van tactiek naar strategie en resultaat
Het versturen van e-mails kan iedereen wel. De echte uitdaging voor bedrijven is het opzetten van een campagne die de gebruikers raakt en echt gelezen wordt. Met het team van Flexmail wordt een nieuwsbrief maken een serieuze zaak.
Het bedrijf helpt strategieën te ontwikkelen en denkt mee over de content planning, automation workflows en performance optimalisatie. Je zou het kunnen zien als een verlengstuk van je marketingafdeling.
Bedrijven die Flexmail gebruiken zien bovendien betere open rates, meer kliks en conversies. Dit komt door de strategische begeleiding die ze ontvangen. Bedrijven met persoonlijke klantondersteuning behalen op die manier veel betere resultaten.

