Monizze mikt op kmo’s: hoe maaltijd- en ecocheques lokmiddelen zijn in de “war for talent”

Stichter-CEO Jean-Louis Van Houwe van de snel groeiende maaltijdcheque-uitgever Monizze heeft het klantensegment van de kmo's omcirkeld als prioriteit voor het komende jaar. Hij verwacht dat extra's die de koopkracht versterken door de inflatiecrisis nog belangrijker worden in het personeelsbeleid van de bedrijven.

In het nieuws: Monizze, de digitale challenger in de sector van maaltijd-, eco- en andere cheques, kondigt een omzetstijging met 20 procent aan in 2022, tot 20 miljoen euro.

  • "
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Word abonnee en krijg onmiddellijk onbeperkte toegang tot alle artikels. Nu vanaf € 1,99/maand.

Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Radio Highlights
Meer premium artikelen
Meer
Radio Highlights
Kijk live
Array
Markten
My following
Markten
BEL20