Luchtvaartmaatschappijen steeds meer afhankelijk van ‘upselling’

Vliegtuigmaatschappijen zijn steeds vaker afhankelijk van upselling om hun omzet aan te dikken. Vooral nu inflatie, stijgende personeels- en brandstofkosten en de vrees voor een recessie ook de luchtvaartsector in hun greep houden.

Hebt u zich ooit afgevraagd waarom u 40 euro moet betalen voor uw reiskoffer op de heenvlucht, maar ruim 60 euro op de terugvlucht? Dat is niet enkel omdat de luchtvaartmaatschappij weet dat wanneer u met een koffer vertrekt, u meer dan waarschijnlijk met dezelfd

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.