Lab-grown diamanten verliezen waarde en status door overaanbod


Key takeaways

  • De prijzen van lab-grown diamanten zijn aanzienlijk gedaald door overaanbod op de markt.
  • De prijsdaling ondermijnt het consumentenvertrouwen in lab-grown diamanten.
  • Gezamenlijke marketinginspanningen zijn essentieel om de waarde en de wenselijkheid van natuurlijke diamanten te promoten en de trend naar alternatieven uit een labo tegen te gaan.

De aantrekkingskracht van lab-grown diamanten neemt af door het overvloedige aanbod op de markt. Consumenten herzien hun vo

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.