Who we are?
GMGroup / MediaNation, een publicatiefenomeen dat merken als Business AM , Newsweek, newsmonkey, Gezond en Goodbye in portefeuille heeft. We creëren om te informeren, te inspireren en te beïnvloeden. Door voortdurend opnieuw na te denken over hoe en met welke content we het online publiek kunnen bereiken, ontwikkelen we het mediabedrijf van de 21e eeuw.
What we need?
Een addict die sociale media ademt en de verschillende socialemediaplatformen zoals Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, … zodanig weet in te zetten dat de uiteindelijke resultaten heel wat verbluffender zijn dan degenen die we voorop stelden. Jij bedenkt en implementeert in overleg met de redactie een socialemediastrategie voor diverse merken en doelgroepen en weet de online communicatie van onze mediamerken naar een #nextlevel te tillen.
Who we need…
… is een creatieveling die origineel uit de hoek komt én helder kan formuleren in een vlotte en toegankelijke taal. Je bent een krak in het creëren en plaatsen van inspirerende en verrassende content.
We zoeken iemand die weet welke content naadloos aansluit bij iedere doelgroep op de verschillende kanalen.
Je tovert meteen gerichte doelgroepen en doordachte concepten uit je hoed dankzij jouw sterk analytisch vermogen. Uiteraard waak jij over de lopende socialemediacampagnes en stuur je die indien nodig bij aan de hand van de resultaten. Je levert maandelijks een rapport af aan de verschillende redacties waarin gemeten bevindingen en aanbevelingen weergegeven en geduid worden.
What your CV represents…
… is niet onbelangrijk. Je hebt minstens 2 jaar ervaring in de sector en durft jezelf een Social Media Native te noemen. Jouw kennis gaat bovendien verder dan dat. Je hebt heel wat improvisatievermogen binnen een veranderend medialandschap, neemt graag initiatief en komt zelf proactief met inhoudelijke ideeën. We hechten veel belang aan jouw communicatieve en schrijfvaardigheden. Bovendien volg je de laatste trends op en ben en blijf jij hongerig naar nieuwe ontwikkelingen en technieken.
What you’ll get back is…
- een avontuur waarin geen week op elkaar lijkt en waarbij de goesting om bedrijvig en leergierig te zijn, dagelijks geprikkeld wordt.
- collega’s die dankzij hun creativiteit en happigheid op (digitale) media net als jij vastbesloten zijn om de business unit elke dag opnieuw te optimaliseren.
- een ultramoderne werkplek (MeetDistrict) in de Ghelamco Arena in Gent en Berchem.
- en last but not least: je komt ons voltijds als freelancer vergezellen.
Interesse? Wacht niet en stuur vandaag nog je cv, samen met een motivatie, naar vacature@gmgroup.be. Overtuig ons en wie weet maak je binnenkort ook deel uit van ons team!