Bpost-CEO zet ambitieuze koers uit, maar moet eerst oude demonen bezweren

Het liefste wil Chris Peeters, sinds september de CEO van Bpost, het onzalige verleden rond het beruchte 'krantencontract' achter zich laten. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zo bewijst de stakingsdreiging voor de komende dagen.

De paradox: Hoewel Bpost-CEO Chris Peeters het in recente interne meetings voortdurend over "customer centricity" heeft, dreigen stakingsacties de dienstverlening aan de klanten in Brussel en Wallonië in de komende week flink te verstoren.

  • De Franstali
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.