Barcelona en Spotify verlengen deal voor shirtsponsoring en stadionnaam tot 2030


Key takeaways

  • Barcelona en Spotify verlengen hun samenwerking tot 2030.
  • Spotify behoudt de naamrechten voor het Camp Nou stadion tot 2034.
  • Het partnerschap versterkt beide merken wereldwijd door het marktbereik te vergroten en nieuwe fans aan te spreken.

FC Barcelona en Spotify hebben besloten om hun succesvolle samenwerking voort te zetten tot 2030. De overeenkomst versterkt de aanwezigheid van Spotify op de shirts en trainingskits van het eerste team voor mannen en vrouwen. De verlenging bouwt voort op een driejarige samenwerking en zorgt ervoor dat Spotify de naamrechten op het beroemde stadion Camp Nou behoudt tot 2034, wat samenvalt met het grote renovatieproject van het stadion.

Spotify Camp Nou

Barcelona en Spotify zijn beide internationaal erkende merken die wereldwijd enorm populair zijn. Deze samenwerking stelt hen in staat om hun bereik in belangrijke markten uit te breiden en gebruik te maken van gezamenlijke synergieën om een grotere internationale impact te bereiken. Beide bedrijven willen nieuwe fans bereiken en hun positie op het wereldtoneel versterken.

Met de geplande heropening van Spotify Camp Nou en de opkomst van een veelbelovende generatie jong talent, zijn Barcelona en Spotify klaar om samen een spannend nieuw tijdperk in te gaan en de toekomst van de club en haar wereldwijde gemeenschap vorm te geven. (jv)

Volg Business AM ook op Google Nieuws

Wil je toegang tot alle artikelen, geniet tijdelijk van onze promo en abonneer je hier!

Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.