Altijd warme frietjes bij McDonald’s dankzij AI?

McDonald's en Google kondigden woensdag een wereldwijd en meerjarig partnerschap aan op het vlak van artificiële intelligentie. Dat moet leiden tot een efficiëntere toeleveringsketen en slimmere restaurants.

De essentie: De fastfoodketen wil "haar restaurants wereldwijd koppelen aan de nieuwste cloudtechnologie en er generatieve AI-oplossingen (GenAI) toepassen" en maakt twee beloften: "Dit zal de complexiteit voor het personeel verminderen en leiden tot voordelen voor de klant, zoals warm

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.