Action breidt uit in België 

Action zet in België lanceert op 2 november een loyalty app. Daarmee kunnen klanten producten inscannen om meer informatie te vinden, een lijst met favorieten aanmaken, een digitale kassabon ontvangen en op de hoogte gehouden te worden van promoties.

Of de app een opstap is naar een webwinkel, zoals die nu getest wordt in Nederland, kan general manager Joeri Sanders nog niet zeggen. Hij geeft wel aan dat het voor Action niet simpel is om zo’n webwinkel op poten te zetten: ‘Twee derde van ons assortiment verandert’.

Sanders geeft aan dat er ook nog nieuwe winkels zullen geopend worden in België. ‘Ik wil daar geen cijfer of concrete locaties op kleven, maar als we de kaart bekijken, zijn er nog plekken waar we naar toe kunnen,’ zegt hij tegen Gondola.

Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.