Verzuipt de business letterlijk in wijn?

Wijnexpert Frank Van der Auwera laat z’n, eigengereide, licht schijnen over de wijnactualiteit

Een weerkerend fenomeen dat haast cyclisch verloopt: na enkele oogstjaren met een hoerastemming, klimmende prijzen, stijgende opbrengsten en analisten die het hebben over ‘de vraag overtreft het aanbod’, klinkt 3 à 5 jaar later vaak de omgekeerde boodschap. De business bibbert dan en de codewoorden zijn saturatie, overschotten, dumping en discounts. Maar deze keer, terwijl de oogstcampagne 2

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.