25 time-management trucs die ik had willen kennen toen ik 20 was

10. Maak een onderscheid tussen denken en doen om sneller te doen en beter te denken – Sol Tanguay – Imarklab

[media-credit name=”flickr andrea floris” link=”https://www.flickr.com/photos/flirst/3497201318/in/photolist-9ffUh1-9eEd29-eWMWvZ-qAii3x-7fWCnf-98ZUeC-bQ4eKV-F7njUp-8vt3Rn-ehiCB4-nW1dJB-rmWg4T-fn3Ks7-cfK85h-BNu2y3-9eE9Bu-9fg5Fh-DECZkp-oS8DPL-9eB9YK-9yyHbn-kQDQjr-oFtkEa-q8hfKa-iYWMzH-nmdAao-e31DGp-FR7Qzh-soKC2z-7cCoNe-r2VvpL-cULvF7-sbxaT7-pn8wiW-eBjRED-9L1FVK-adQAP2-6ZrBbr-adQARM-djTC6F-fJUJrB-6k357s-rap736-qRJvnj-8cfaMz-okvtEY-smfAAE-ijsKGB-bLbBMi-nyy3Ep” align=”alignnone” width=”1024″]man peace rest quiet meditate rest[/media-credit] Maak een onderscheid tussen makkelijke en strategische taken om zo je productiviteit te vergroten.