Key takeaways
- Plopsaland heeft vier miljoen euro geïnvesteerd in zijn themapark Coo.
- De Maya de Bij-zone biedt zes spannende attracties op 5.000 vierkante meter.
- Meer dan 650 arbeiders waren betrokken bij de bouw van de nieuwe zone over een periode van acht maanden.
Studio 100 versterkt toeristische troef in Ardennen
De Plopsa Group, onderdeel van het Belgische entertainmentbedrijf Studio 100, heeft vier miljoen euro geïnvesteerd in zijn themapark in Coo, Plopsaland Ardennes. Met deze investering opent aanstaande zaterdag een nieuwe themagebied rond “Maya de Bij”. Deze zone beslaat een indrukwekkende 5.000 vierkante meter en telt zes spannende attracties. Dat meldt Belga.
Meer dan 650 arbeiders waren betrokken bij de bouwwerkzaamheden gedurende een periode van acht maanden. Plopsa benadrukt de belangrijke rol die Plopsaland Ardennes speelt in het stimuleren van het toerisme in de regio. Het park verwelkomt meer dan 200.000 bezoekers per jaar en biedt seizoensbanen.
Wil je toegang tot alle artikelen, geniet tijdelijk van onze promo en abonneer je hier!