Opnieuw meer rode prijzen in Colruyt: hoe komt dat?

Wie vaak een bezoekje brengt aan de supermarktketen Colruyt heeft het misschien al gezien: de winkel gebruikt meer rode prijzen. Nochtans had die enkele jaren geleden het aantal rode prijsetiketten teruggeschroefd. Wat is er aan de hand?


Key takeways

  • Colruyt sleutelt na een wijziging in 2022 opnieuw aan de rode prijzen.
  • De keten wil de rode kleur opnieuw sterker uitspelen. Zo worden de reacties op promoties van concurrenten opnieuw meer uitgelicht. Dat was de voorbije jaren niet
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.