Nieuwe campagne van cd&v oogst kritiek na opvoeren van AI-kloon van Jean-Luc Dehaene

De nieuwe campagne van cd&v voert een soort AI-kloon van Jean-Luc Dehaene (cd&v) op. Aandacht verzekerd voor Sammy Mahdi en zijn cd&v op die manier, maar het oogst ook veel kritiek.

  • Meer dan luguber: een overleden boegbeeld dat plots de huidige generatie van cd&v moet komen helpen in de campagne. Maar die ‘stunt’ vond voorzitter Madhi duidelijk geen probleem, om aandacht te vragen voor zijn partij. En die kreeg hij: voorpagina’s van de Vlaams kranten met de fake Dehaene zijn het res
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.