Monizze mikt op kmo’s: hoe maaltijd- en ecocheques lokmiddelen zijn in de “war for talent”

Stichter-CEO Jean-Louis Van Houwe van de snel groeiende maaltijdcheque-uitgever Monizze heeft het klantensegment van de kmo's omcirkeld als prioriteit voor het komende jaar. Hij verwacht dat extra's die de koopkracht versterken door de inflatiecrisis nog belangrijker worden in het personeelsbeleid van de bedrijven.

In het nieuws: Monizze, de digitale challenger in de sector van maaltijd-, eco- en andere cheques, kondigt een omzetstijging met 20 procent aan in 2022, tot 20 miljoen euro.

  • "
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.