Low in alcohol, high in flavour: de groeiende populariteit van alcoholarm

Alcoholvrij is stevig in opmars en de zegetocht lijkt niet te stuiten. Parallel met de hang naar een gezondere levensstijl en de steeds luider klinkende roep om meer verkeersveiligheid kent het segment lowno – zoals het aanbod van alcoholarme en alcoholvrije dranken ook genoemd wordt – de laatste jaren een ware explosie. Vraag is: evenaren ze de gelaagdheid, de finesse en de afdronk van hun geestrijke broeders? En, straffer nog: is dat eigenlijk wel een terechte vraag?

Zoals wel vaker v

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.