Grootste oliebedrijf van Europa kijkt naar TikTok om imago op te krikken

De in Londen gevestigde olie- en gasgigant Shell probeert met een charmeoffensief op de sociale media een jonger en groener publiek aan te spreken. Zo zoekt het bedrijf al sinds het einde van vorige maand iemand om zijn TikTok-kanaal te beheren. Shell is overigens niet het enige energiebedrijf dat naar manieren zoekt om zijn imago bij ‘the kids’ bij te spijkeren.

Shell zoekt een waar “TikTok-expert”, die gepassioneerd is door het videoplatform en het audiovisuele medium in het algeme

Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.
Meer premium artikelen
Meer

Ontvang de Business AM nieuwsbrieven

De wereld verandert snel en voor je het weet, hol je achter de feiten aan. Wees mee met verandering, wees mee met Business AM. Schrijf je in op onze nieuwsbrieven en houd de vinger aan de pols.