De hypermarktketen Carrefour zet het mes in de prijzen van een honderdtal producten. Gaat het om een tijdelijke actie? Of is er sprake van een structurele daling van de prijzen in de supermarkten?
Dalen de prijzen in de supermarkten opnieuw?
Waarom is dit belangrijk?
Door de torenhoge inflatie moeten we in vergelijking met enkele jaren geleden meer geld op tafel leggen wanneer we boodschappen doen. Nu zijn er voorzichtige signalen dat de situatie aan het keren is.Wil je op de hoogte blijven van alles wat er zich afspeelt in de financiële wereld? Niels Saelens, een journalist met een passie voor financiën, volgt alles op de voet op. Via deze link kan je je inschrijven op zijn wekelijkse nieuwsbrief.
In het nieuws: Carrefour verlaagt de prijzen van zo'n 100 producten in de hypermarkten, waaronder bloem en toiletpapier. In de kleinste winkels van Carrefour Express dalen de prijzen van 25 goederen.
- De supermarkt kondigt aan dat er de
Dit premium artikel is exclusief voor abonnees
Abonneer je nu op Business AM!
Denk jij vooruit, aan de toekomst van morgen? Business AM is jouw leidraad doorheen verandering. Hol niet achter de feiten aan en maak deel uit van Vlaanderens snelst groeiende business website.
Al abonnee? Log in en krijg toegang tot alle premium artikels.