Eduard uit Balen lanceert uitzonderlijk platform voor het kopen van aanhangwagens

Geschreven met input van Twenty Four Webvertising.

Eduard uit Balen heeft sinds oktober 2020 een uitzonderlijk platform gelanceerd waar websitebezoekers op een eenvoudige manier een aanhangwagen kunnen kopen. De website ziet er niet alleen stijlvol uit, hij biedt klanten ook de mogelijkheid om aanhangwagens te personaliseren. Klanten worden daardoor uitmuntend bediend. Bovendien onderscheidt Eduard Aanhangwagens zich daarmee ook van zijn concurrenten omdat het unieke platform niet eerder is gecreëerd in die branche.

Een compleet nieuwe platform

Eduard Aanhangwagens is sinds 2001 gespecialiseerd in het aanbieden van aanhangwagens voor verschillende branches. Voor de organisatie is het van belang dat de focus wordt gelegd op het bevredigen van de behoeften en de wensen van aanhangwagengebruikers. Eduard uit Balen probeert dat zo goed mogelijk te realiseren. Een bijdrage daaraan is de lancering van het nieuwe platform in oktober 2020. De voorgaande website was uit de tijd en met de nieuwe website worden aanhangwagens op een aantrekkelijkere manier getoond.

De dichtstbijzijnde dealers

Het platform maakt het voor gebruikers mogelijk om dealers in de buurt te vinden. Door middel van de zoekbalk kan de bezoeker een locatie opgeven. Daarna zullen de dichtstbijzijnde dealers in beeld worden weergegeve.  Daar komt bij dat alle dealergegevens via de website zijn ingevoerd. Een afspraak maken kan dus snel en eenvoudig worden gedaan.

Aanhangwagens personaliseren

De online configurator is de voornaamste tool van het nieuwe platform. De tool laat websitebezoekers zelf een eigen aanhangwagen samenstellen. Gebruikers kunnen daardoor kiezen wat voor type aanhangwagen ze willen, welke afmetingen gewenst zijn, wat het totaalgewicht moet zijn en nog vele andere functies. De tool laat middels een 3D-afbeelding aan de gebruikers zien hoe de aanhangwagen er uiteindelijk komt uit te zien.

Een eigentijdse huisstijl

Naast de nieuwe functies heeft het bedrijf ook de huisstijl aangepakt. De kleuren oranje en grauw grijs hebben plaatsgemaakt voor de kleuren paars, donkerblauw, oranje en geel. Ook heeft het platform een nieuwe indeling gekregen en zijn de lettertypes aangepast. De website ziet er in zijn geheel eigentijds en stijlvol uit.